just because i'm awesome,


Jag somnar med täcket åt rätt håll.
Under natten lyckas jag vända på täcket, vrida runt hela täcket så att fotsidan kommer till huvudet. Jag lyckas knäppa upp knapparna som täcker för hålet där nere, och krypa in i täcket. Där inne lyckas jag knäppa knapparna igen, och sover hela natten.
När jag vaknar tror jag att någon har kidnappat mig o stoppat mig i en påse, så jag får panik och slänger mig hit o dit o skriker HJÄÄÄÄÄÄLP HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP! 
Det slutar med att jag trillar ner för sängen och slår huvudet i fåtöljen. Både mamma & pappa kommer inspringandes och tror att jag blir våldtagen eller nåt.
Herregud. Jag är ju inte helt normal.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥