London - shopping

HÄR KOMMER DET,
VI ALLA HAR LÄNGTAT EFTER.......
trumvirvel tack
VAD JAG SHOPPADE I LONDON!!!!
Haha. Okej. Så mycket kanske ni inte har längtat efter det. Men ändå, HERE IT IS!
Några av påsarna, från Harrods, TopShop, New Look, Primark, River Island, GAP (hade typ 1000 påsar därifrån haha) och Starbucks.
En såndär sak man har över öronen... ATT JAG ALLTID SKA GLÖMMA VAD DOM HETER?! Iallafall. Den är jättesöt.
Skitfin bläckpenna från Harrods, den är helt svart överallt förutom den rosa diamanten där uppe!
Militärgröna brallor från GAP (en helt annan färg än den på bilden, haha), dom sitter skitlöst och åker ner hela tiden men dom är fina ändå :)
Halsduk och mössa från GAP (båda är i den färgen som mössan är)(blixten gör färgerna konstiga ibland..)
Vit stickad tröja, myyycket finare i verkligheten! Från New Look.
Enkel svart kjol från H&M.
Haha, en tygpåse jag fick från killen som stog i kassan på GAP ;)
Världens skitfinaste strumpor! Jag typ lever i dom haha, nejmen dom ÄÄÄÄR så ulliga o gulliga. Från New Look :)
Ett hjärt-paraply från New Look! Det lär behövas i sveriges väder.
Massa tjocka "nylonstrumpor", 120 denier liksom, då är det inte så mycket till nylonstrumpor längre haha ;). Kommer från lite olika ställen!
HÄR snackar vi nylonstrumpor. Dom kommer ju gå sönder bara när man ska försöka sätta på sig dom, men dom var coola iallafall ;) Från Primark tror jag.
HAHA! Mina boot cuffers! Hedvig är kär i domhär ;). Man ska pimpa sina boots med dom, skitgulligt haha!
Vanliga nylonstrumpor till ballerinaskor ;) Från någon strumpaffär haha.
Mitt fina pingvin nattlinne! Det sitter jag i just nu, som ni kanske har förstått ;) Det är klarrött, haha, inte som på bilden..
Åh, och mina fina ren-fleecebyxor. Dom är bra dom. Mycket sköna och mycket varma.
Mjukisbrallor från GAP :)
Baslinne & långärmad tröja från Primark.
Plååååånkan is at home!
Skitsöt pyjamas! Haha jag var bara tvungen att köpa den...
Världens seriöst skönaste och gulligaste pyjamas någonsin (finare än på bilderna). Om alla skulle ha lika sköna och fina pyjamasar så skulle det vara fred på jorden.
Min kära hårdonut haha! Den ser skitkonstig ut på bilden.....
Haha, mitt kära fanta-läppglans. Var bara tvungen att ta med det, för det smakar preciiiiiiis som fanta. Köpte massa andra sånahär småsaker också.
Ett rosa linne. Höhö.
En skiiiiiiitfin tröja, stickad, den sticks lite... Men det göööör inget för den är så fin. Den kommer från River Island, först var jag bara tvungen att köpa något där för dom hade så fina knallrosa påsar.... Men tröjan var ju också fin, haha.
Kaoset på mitt rum när jag höll på att packa upp sakerna..
Köpte även VÄÄÄÄRLDENS finaste jacka från GAP & en massa underkläder, men så kul att ni ska få se dom ska vi inte ha ;).
Sen har jag även köpt VÄRLDENS finaste vita halsduk som är hjärt-stickad och skitfina vita stickade vantar från GAP, men dem finns inte heller med på bild..
Jag har också köpt en mössa, en till tröja, fler strumpor, massa småsaker och ja... lite sådant, som inte finns med på bild. Men ni får klara er! Detta var en del av shoppingen iallafall!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥