mensvärkande fullegubbar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så himla ont i magen.
Haha. Idag på bussen satt det två svinläskiga fullegubbar (som skulle av hållplatsen innan mig(!!)).
Dom satt o ba
Fullegubbe 1: JAG HATAR DEN JÄVLA FITTAN!! HON SOCIAL KÄRRINGEN, JAG HATAR HENNE!
Fullegubbe 2: JAG OCKSÅ, DEN JÄVLA FITTAN ALLTSÅ! NÅN BORDE SLÅ HENNE MED KUKEN!
osvosvosvosv, så satt dom och höll på i typ 20 minuter. Sen blev dom helt tysta. Men helt plötsligt.
Fullegubbe 1: FYFAN VAD JAG HATAR ARNE!
Fullegubbe 2: JAG VET, HAN SKA SPELA SÅ JÄVLA VIKTIGPETTER HELA TI'N!
Fullegubbe 1: JAG VET! Du ska aldrig spela viktigpetter Örjan, men ARNE!!! NÅN BORDE SLÅ HONOM MED KUKEN!
Sen började dom hoppa runt och skrika och typ förstöra hela bussen så busschauffören vägrade köra förrens dom hade lugnat ner sig.
Och sen var dom minsan lugna.
Tills dom skulle av.
Fullegubbe 1 (till busschauffören): Ja du verkar minsan som en go man, men ett tips till framtiden: VAR INTE EN SÅN JÄVLA ARNE MOT OSS SOM ÄR PÅVERKADE!!!
Oooooooooooooooooooooooooookej.
Och sen när jag kom hem så hade jag så himla superont i magen, så jag gick typ dubbelvikt och ba "aj.aj.aj.aj.aj."
Och då kommer min lillebror o ba
Carl: Har du mensvärk martina?!?!?!!?
Jag: Eeeeeeeeeeh... vet du ens vad det är?
Carl: Jag tror det...
Jag: Vart har man ont då?
Carl: Visst är det då man har ont under lillfingernageln?
..........................
En helt normal dag alltså.
(har fortfarande inte kommit över att någon har SNOTT MITT NAMN! trodde jag var den enda som hette Martina på samskolan. men nähä.)
typ såhär mycket skäms jag över min lillebrors kunskaper om den kvinnliga kroppen.
han kommer inte komma långt han.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥