Mini julafton!

Hade avslutning idag, nu är jag officiellt ledig!
Efter själva avslutningen, som var i konserthuset (emil sjöng i kören) (MELLIS (DOM SOM SPELAR PÅ KESOBURKAR) UPPTRÄDDE! DOM GÅR FAN PÅ MIN SKOLA, hade jag ingen aning om...) (en parantes i en parantes, yeah) så gick jag, Hedvig och Sara till Espresso House och fikade och bytte julklappar.
Ni får se vad jag fick imorgon :)
NU ÄR JAG LEDIG!!!!!!!
Har hittils ridit, bakat knäck, bakat lussebullar, ätit svingod soppa och svingoda frallor, halsat julmust och väntat på en buss i en evighet (okej, 29 minuter) i minusgrader. Bra start på lovet må jag säga.
Vet ni förresten hur galet jäkla mycket snö det är hemma hos mig eller?!
I stan är det verkligen INGEN snö, men så åker man hem till mig och VIPS! så har man kommit till nordpolen.
Märkte att ni gillade mitt inlägg om allt mitt smink, så ni kanske vill se alla mina smycken?
Och så har jag glömt visa allt jag har fått i kalendern........
MEN NU ÄR JAG SOM SAGT LEDIG OCH HAR MASSOR MED TID IMORGON TILL ATT FIXA ALLT SÅNT!
tjingalooongggongongonggg.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥