outfit & facelook,

HAHA bara för att jag är WB som-alla-andra-bloggare just nu så kör vi en outfit & facelook.....
Har aldrig hänt förut, men känner för att RÖRA OM I GRYTAN.
Fast ni får se min avslutningsoutfit och inte dagens outfit, för idag har jag ändå bara hängt runt i min sexiga pyjamas....
Mitt hår var helt crazy också, det bestämde sig helt plötsligt för att få korkskruvar under en natt?
JAG KLAGA DÅ INTE.
Iallafall. Kjolen kommer från London och tröjan från H&M. Resten kommer jag inte ihåg haha.
Den kjolen alltså.... Den är S eller kanske tillochmed XS men jag måste ändå köra fjortisvikning på den för att den är så himla lång och skitstor där uppe, får förfasen plats med två av mina magar i den haha.
Skitsamma.
Detta är då avslutningsfacelook (typ klockan 12 på natten, men ändåååååå)
Fin pose må jag säga.
Denna var ju också fin......
Iallafall. Har inte så mycket att säga om mitt fejs. Det sitter där det sitter.
TJING TJONG!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥