så förbannat nervös va!?

Åherregud, åherregud, åherregud, åherreguuuuuuuuuuuud!
Fanfanfan. Shitshitshiiiiiiiiiiiiiiiit.
Och VI DANSAR NÄSTAN SIST OCKSÅ!
Då har jag hela kvällen på mig att freaka ur.
Jävla gaaaaaaaaaahhhhhh.
Blir ju inte bättre av att vi ska stå på TÅ på ett ben i typ hälften av alla danssteg... Jag kommer trilla. På allvar. Och precis innan vi ska göra det så ska vi snurra runt skitmycket hahaha.
Det låter som att jag dansar balett typ..
IALLAFALL. Nu får jag sluta klaga och ta mig samman. Det kommer gå JÄTTEBRA!!!
........ ibland önskar jag att jag föddes som ett träd.
Typ sån folkdräkt ska jag ha (inte samma väst, men i övrigt).
Tack till tanten som fick våldgästa min blogg.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥