sittin' on da bus

Hallådär!
Jag sitter på bussen och chillar, den går inte förrens om tio minuter haha.. Men min hallplats är den första så den står alltid här långt innan.
Det är ju inte ALLS oroande att chauffören stinker sprit liksom...
HAHA ser ni hur mycket det har snöt eller?!?!?! Och det snöar fortfarande!
Och det åskar och blixtrar helt galet mycket här uppe. Jag som är skiträdd för åska... Därför gick jag in o satte mig i den spritstinkande bussen istället för att stå utanför och vänta höhö. Så smart är jag.
Tjingalong, vi ses nån gång ;)

Kommentarer
Postat av: AALFHILDD

asså martina du e jävligt långsam om de tar 10 min å skriva ett blogginlägg ! x) <3

2011-12-06 @ 12:47:04
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥