SKAL!

Eftersom att jag ska få en iPhone (WOOOOOOOHOOO) så måste jag hitta lite snygga skal...
Så nu har jag kollat på skal-man.se och hittat lite snyggaaaaa.
VILKET ÄR SNYGGAST?!
Back Cover iphone 4/4s Glitter Pink - IP4BCG
Back Cover iphone 4/4S Diamond Crystal - BCIP4DSVBack Cover iphone 4/4s Diamond Blue - BCIP4GB
Back Cover iphone 4 Candy Hearts - BCIP4CHBack Cover iphone 4 Pink Lips - BCIP4PL
Back Cover iphone 4/4s Diamond Zebra - BCIP4SDZ
Back Cover iphone 4/4s White Flowers + Displayskydd - BCIP4FWBack Cover iphone 4/4s Kill Zombies - BCIP4KZ
Haha, den sista kanske inte var fullt seriös...
Okej, vilket tycker ni är snyggast? Jag håller på 1an! ;)
Fler skal, från casestore :
EQ Shanti (black)EQ Shanti (pink)
EQ Mystery (hot pink)EQ Plaid (pink)
EQ Wild ZebraEQ Zender (blue)
EQ Music
Det rosa burberrymönstrade var skitsnyggt!
Från merskal.se :
ÅÅååååååååååh så fina skaaaaal...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥