svaris på kommentaris

Anonym om tjosan:
Vad tränar du? :)
Min kära mamma har tvingat mig att få (haha, det låter ju helt knäppt) ett årskort på friskis & svettis.
Men det är typ bara gamla tanter som tränar där, och dessutom så är alla pass uppbyggda på dansrörelser. Och jag har verkligen sveriges dåligaste koordination. Jag + dans = katastrof.
Har lyckats gå in i/sparka/boxa/trampa på ett stort antal tanter under mina fåtal träningar, snart kommer jag säkert bli ökänd där borta..
Förresten så lyckades jag slippa träna, haha, tjohooooo. Så. Lat.
Det är inte bra för mig alltså, jag kommer bli en tjockis.
Eftersom att jag sitter vid min lillebrors dator så får ni se massa gamla bilder höhö.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥