there's a lot of fake people

HAHA, måste bara ta upp 2 jävligt patetiska saker...
1. Players.
Killar som håller på med en tjej, gör allt för att få henne, men när hon säger nej så tar det inte ens en dag för honom att gå vidare och göra samma sak med nästa.
DET ÄR SÅ JÄVLA PATETISKT ALLTSÅ.
Herregud, tror du inte att ryktet sprider sig?! Tror du verkligen att du kommer få NÅGON om du håller på så? INGEN tjej vill ha en sådan kille. ÅÅÅÅHHH jag blir så jävla förbannad alltså.
2. Tjejer som ber om uppmärksamhet genom att lägga ut avklädda bilder på facebook.
En av mina "kompisar" på facebook bytte precis profilbild till en bild där hon står i hotpants och ett pyttelitet linne & putar med rumpan o brösten.
Herregud.
Man får ju lust att bara slå henne jävligt hårt i ansiktet, VAD FAN TÄNKTE HON DÄR?!
Är det den uppmärksamheten du vill ha? Av kåta omogna småkillar?
Nej jag blir bara så förbannat. Fiiifan.
Jag kan också stå i underkläder och puta, men så lågt sjunker jag aldrig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥