you can flash your caviar and your million dollar car,

TEJNIXEN,
jag är lite stressad alltså. Vi ska läsa upp en text vi skrev på franskaprovet kl 08.15 imorgon, och min är typ en miljon sidor lång!!!
Alla andra skrev typ en halv sida, men framtida författare som jag är så skrev jag skitmycket....
Och jag suger på franska! Detta kommer verkligen gå bra ...
JAJA, sen ska jag till allum med Malin & handla julklappar & äta subway. Micket roligt.
Och sen är det fredagskväll & Idolfinal! Ska äta pizza framför tvn med den manliga delen av min familj. Finns inget bättre sätt att spendera en idolfinal på.
Och det finns inte heller något sämre sätt att starta en lördag på än att gå upp SKITTIDIGT för att åka till kyrkan & vara där i en miljon timmar.... BLÄÄÄ.
när jag lägger ut bilder på mina ögon, då vet ni att jag har bildbrist. höhö.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥