HORSESHOW

Jag gick inte på horseshow i år, vet inte riktigt varför faktiskt.. Tänkte gå ett tag men sen ångrade jag mig, haha, det var ingen i min familj som ville gå med mig & det är ju SÅ kul att gå själv... inte.
Men nu sitter jag & kollar på det live på svtplay istället, haha :)
OCH VET NI? Jag har blivit kär. I världens gulligaste kille. Fast haha, nää jag har inte blivit kär :)
Men han är feeeett sööt  ! Cody Simpson ♥




snyggiiing :D
Iallafall, idag har jag inte gjort någonting allt typ haha.
Inte ens gått upp ur sängen mer än 2 ggr, för att äta ;).
Lat.se? ALLTID.
NU SKA EN SVENNE HOPPA; BRB
Angelica är bäääst. Haha. Okej, inget mer hästprat nu (A).
Soffe är på bio, jag saknar henne :(
Nu har jag inget att göra, eftersom att ingen (förutom malin) har ställt nån fråga på frågestunden så ska jag göra en sån lista, bara för att !
Elaka läsare jag har.. ;).
Moha, vi ses snart igen :D

Kommentarer
Postat av: ALFHILDD

JAG STÄLLDE 2! FRÅGOR!!!!!!!!!!!!! SKIT PÅ DIG....

2011-02-27 @ 15:46:59
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥