I SEE A SIXPACK COMING

Idag körde jag FYS med orienteringen, herregud jag är död.
Det är jobbigt för armarna bara att skriva detta. Och jag kom liksom hem för nästan 3 timmar sedan..
Min tränare kör SLUT på mig, han ba "aa, nu kollar vi på Martina så ska hon visa hur hon gör, så gör alla så" Och jag ba neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, inte meeeeeeeeeeeeeeeeer.
Så jag har lite problem. Jag kan inte gå ner för trappan. Och maten finns där nere. Jag kommer svälta.
Ni vet, det finns ju en facebook grupp som heter typ : Mamma! MAMMA! MAMMAAAAAAAA! MAAAAAAAAAAMMMMAAAAAAAA! Ja? Kan du släcka min lampa?,
hemma hos oss låter det mer såhär:
Jag: Pappa? Pappa! PAAAAAAAAAPPPAAAAAAAAAAA!
Pappa: Ja?
Jag: Kom hit. NU. NUUUUUUU. MEN KOM DÅÅÅÅ.
Pappa: Jaja, vad är det?
Jag: Du måste dra.
Pappa: Dra? Va?
Jag: MIG. Du måste dra MIG.
Pappa: Öh.. jaha...
Jag: MEN DRA MIG DÅ! JAG KOMMER INTE UPP ANNARS!
Haha, och det är när jag halv sitter i soffan. Jag kom ärligt talat inte upp.
Nu måste jag dra och göra nåt roligt, inte. Jag vet inte vad. Typ läsa eller nåt. Jag har mycket att göra. Jag fick liksom 4 böcker i födelsedagspresent, och då har jag typ 6 som jag fått i julklapp som jag inte har läst än.. Bra Martina, riktigt duktigt!

random bild från arkivet. För att piffa upp inlägget lite liksom ;)
Känner att jag säger liksom väldigt mycket. Liksom liksom liksom liksom :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥