Jomen tjena

Jag vaknade klockan 08.45 för jag drömde massa hemska drömmar, sen så kunde jag inte somna om -.-.
Just nu låter det som om en lastbil typ mosar hela min trädgård, kan också vara en snöskottare som skottar snö...
SVERIGES VÄDER ÄR HELT FÖRJÄVLIGT, NÄR MAN TROR ATT DET SKA BLI VÅR SÅ KOMMER VÄRSTA SNÖSTORMEN!?
Men jag är glad iallafall, för som jag sa igår så ska jag shoppaaahhh med my mother, vi ska även gå och fika på espresso house & jag ska ta min vanliga ; varm choklad med marsmallows + chokladkaka med marsmallows.
Hehe, gillar marsmallows? Jag? Vad snackar du om? ;).
Vet ni?
Jag tror att jag lider av en allvarlig sjukdom.
Som heter "måste äta allt du ser- sjukdomen"
För jag BLIR verkligen inte mätt :o
Kolla här:
Nä jag vaknade så gick jag upp och åt 3 mackor. Fortfarande hungrig.
Så jag gick och gjorde en omelett.
Fortfarande hungrig.
Men jag KAN inte äta mer för min mage kommer sprängas ?
Men jag är inte mätt.
Vad händer med mig?
Just nu sitter jag och spelar nördiga facebook spel. Har inget bättre för mig. Min buss går om.. typ 2 timmar.
Jag ligger fortfarande i sängen.
Hähä.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥