MINA FÖDELSEDAGS PRESENTER

Vi kan ju börja med dom ni redan har sett ;)

en ridväst , yeah ;).
scheisse snygg tröja , hehe.
apa skit snygg tröja! Som på denna bilden är uppochner, hehe.
Det blir mer bilder på den:
hähä, kan vi konstatera att jag älskar tröjan? :)
dessa böcker fick jag (y)
Pilträdens systrar - grymt bra bok !
Samma författare som skrev Systrar i jeans. Och böckerna har en anknytning till varandra kan man väl säga, men denna gången handlar det om ett annat systerskap :)
Tänk om det där var jag - har jag inte läst än.
Men den verkar superbra & författaren har skrivit andra bra böcker .
Persiko sommar - har jag inte heller läst ännu faktiskt :)
Men den verkar jättebra & det är många som pratar om den oså..
Beautiful dead - HELT UNDERBAR BOK!
Alla måste läsa den, den är bäst. Typ. Okej, jag överdriver nog lite, men den är faktiskt väldigt bra!
Detta är första boken av fyra, tror att det bara är denna som har kommit ut änsålänge.
lite andra böcker jag fick i typ "förtidig födelsedagspresent ;)":
Förhäxad och Fett med otur handlar om samma person, det är superbra böcker!
Super-vaddå? är också jättesuperbraa.
Förfalskaren  är lite av en detektiv bok, den är också bra (y)
Och Tusen gånger starkare är inte det minsta bra. Usch, fy blööö. Det är bara massa deprimerande tankar och den som skriver ser allt från den negativa sidan, jag kom halvvägs sen gav jag upp.
alla böckerna tillsammans, haha.
jag har läst 6/9 av dom , yeahh (H)
sen fick jag nagellack, såklart ;).
detta är alla mina nagellack, ÄN SÅ LÄNGE, jag sparar typ på dom haha :D
Fast det började jag med typ.. ah, det var nu jag fick den idén. Så man kan ju inte säga att jag har haft så mycket tid att göra den större.
Ska kanske köpa nåt när jag är i allum med malin imon?
rosa, rött, vitt.
fast dom är mycket finare i verkligheten!
'
yeahh, jag ska börja prenumerera på min häst ;).
laptop skin, yeah
det finns bara ett litet problem...
den är typ dubbelt så stor som min dator, hahahaha.
Jag fick säkert nåt mer, men jag kommer inte ihåg :o
Haha, jag har så dåligt minne.
+ så fick jag ju 3000 kr också !
Yeah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fortfarande fler nagellack (H) <3

2011-02-12 @ 23:56:13
Postat av: bästaaalfhildd

Persikosommar är mangoobraa ;) Och det finns Arizonas bok me, just so ju know, puss <3

2011-02-15 @ 19:20:01
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: bästaaalfhildd

Åh malin, om de e du som komenterat, JAVET FÖR DU HAR ONORMALT MYCKE NAGELACK....xD

2011-02-15 @ 19:21:07
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥