TJÖSÄN

Man måste ju bara älska mina sätt att säga hej på?
Tjosan blev till Tjösän. Så går det när man har tråkigt.
Nu ska jag snart äta, sen vid 6 så ska jag sticka till SAIK stugan, fixa lampa (tror man skulle ha det?) och reflexväst (fast det har jag ju redan hemma..) och sen så ska jag åka med lite goa gubbar in till stan :D
Ska bli askul, vi ska springa stadsorientering. Vi ska springa runt i hela stan, och alla stirrar! Haha, det är sjuuukt kul!
Förra gången vi gjorde det så sprang vi in på Gothia Towers, sprang in i glas hissen och åkte upp till översta våningen & sen ner igen. Haha! Roligast av allt var att när vi var högst upp så kom det in en typ japan med kostym och portfölj och slips och hela köret, och så får han åka hiss med ett gäng svettstinkande orienterare i Gothia Towers, hahahaha guud va vi skrattade när vi kom ut!
Vi fick tillbaka SO-provet igår och jag fick ALLA RÄTT OCH VAR BÄST I KLASSEN!
Slå den om ni kan!
Nu har jag inget mer kuligt att säga, så ni får ha ett bra liv o så skriver jag senare nångång :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥