Bilder från min mobil

Nu har jag fixat över alla bilder jag har tagit med min mobil till datorn (y)
Så jag tänkte visa dom för er, snäll som jag är :)

första bilden som togs med min mobil, på julafton med min nya mössa på hövvet & allt, haha :D
vår asnajs julgran och mammas fötter , hehe.. Det är JAG som har pyntat den granen, visst är jag duktig? ;)
vet inte varför jag tog en bild på pierre när vi snacka i skype, menmen.. ser ni att han gör honnör för mig? haha :D
något är fel när man helt plötsligt har massa bilder på ens lillebrors kompisar i sin mobil..
ögaaaa, haha, det ser ut som om mitt öga är typ grått men det är ljusblått :)
dom visade en film på väggen bakom poseidon, men den var helt konstigt så vi gick efter ett tag...
detta var alltså dagen då jag var i stan med tha family :) Man ser lite av carls mössa i högra hörnet haha.
när vi skulle gå så insåg vi att vi stog på en drömplats? Haha, cp..
posar i min 3d glasögon från "Narnia - prins caspian och skeppet i gryningen". Den va rätt bra, fast dom förra va bättre, susan och peter va ju inte med?..
nu kommer massa bilder från igår när vi va hos farmor, haha, hade inget bättre för mig än att springa runt & fota saker. Det var då jag kom på att min mobil har ju värsta gryma kameran ?! :o
en liten martina
hahahahha, en 2årig martina med krullitott hår ;)
jag säger bara en sak, LOLLO!!! ♥
jag och lillebror för typ 10 år sen, haha
mina gulliga mys-strumpor ♥
detta var vad som fanns kvar när alla förutom jag hade tagit..
varning för egobilder! Jag duschade och lät det självtorka utan att göra något alls, och så blev håret såhär, haha.
krulli krulli
haha, vackert..
HAHAHA fail
haha, under täcket, fråga mig inte varför
hahaha helt vrickad bild :D
det blir så coola färger, det är ett sånt illrosa nagellack men det ser ju inte riktigt ut så.. och jag ser rätt solbränd ut också ;)
PHU, DET VAR ALLA BILDER FRÅN MIN MOBIL, CYA LATER ALIGATOR! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥