Dag 1 - Presentera mig själv.

HEEEEJ
Jag har ju skrivit typ 480 inlägg i denhär bloggen, så egentligen så borde ni ju ha ganska så mycket stenkoll på mig. Iallafall vad som händer i mitt liv, haha.
Jaja, eftersom att jag har lovat migsjälv att göra detta, så får jag väl presentera mig själv dådå...
Jag heter Martina. Jag är 12 år, fyller 13 den 28 jan (om precis 28 dagar alltså). Jag går i 7an på en skola som heter Samskolan (även kallad "kostymskolan" av öjersjöbrunnare). Om man inte känner mig, så undrar du säkert hur en 98 kan gå i 7an. Men jag tar det kort - jag har hoppat över ettan. Direkt när jag säger detta så säger alla "VA?! WOOOW, är du så smart? :o" och jag vet liksom inte vad jag ska svara, för jag kan ju inte direkt säga att "nej, jag hoppade över en klass för att jag är dum i huvudet" men.. När jag gick i 0:an så kunde jag redan läsa och skriva bokstäver, så jag fick vara med på 1:ans lektioner, och sedan när jag skulle börja i 1an "på riktigt" så hade jag ju redan gjort allt man gör där, så då fick jag gå i 2an istället. Helt enkelt.
Annan såndär konstig fakta är att jag är 172 cm lång, förra gången jag mätte mig som ifs var för ett halvår sedan, menmen. Jag kommer inte växa mer så jag tror jag stannar på 172. Jag har storlek 38 i skor (haha, kan man säga så, "i skor"?) och 36 i kläder. Viktigt att veta, jag vet, men jag vet inte vad jag ska skriva...
En rolig sak som har hänt mig är att jag har blivit tillfrågad om jag vill bli modell, 2 ggr. Jag fattar det inte själv, för jag är verkligen inte söt/snygg/vacker osv.. Jovisst, mina kompisar säger det, men.. dom är ju tvungna att vara snälla, haha ;).
Jag säger bara lycka till! om ni vill hitta en person med sämre självförtroende än vad jag har. Jag vet inte varför det är så, men jag har verkligen INGET självförtroende alls. Nästan pinsamt. Jag har tillochmed blivit tillsagd av en kille som gillade (gillar?) mig att jag måste öva på att ta åt mig komplimanger. Illa.
Sen kan jag ju passa på att säga lycka till till dom som vill hitta en galnare och mer oseriös person än mig också. Det finns nämligen inte. När jag säger "galen" så menar jag inte någon som springer runt och slår alla, gör inbrott och sånt, utan är totalt hysteriskt lättroad / hyper / skrattglad / energisk... You name it. Jag skämtar om ALLT, jag tycker inte själv att jag är rolig, men man kan inte umgås i mer än 5 min med mig utan att skratta. Och om man umgås i över en timma så kommer man ligga på golvet i andnöd. Jag vet. Det vet sofie med. Hahaha.
Min humor är världens dåligaste, men ändå världens bästa. Svår att förklara, ni får kolla in Egoinas blogg, så fattar ni vad jag menar.
Back to det tråkiga, basic stuff... Jag har 2 kaniner, Bollis och Skuttis, som för övrigt inte är det minsta tråkiga. Jag har en familj (HALELUJAH!) på 4 pers om man räknar in mig. Min lillebror är dum i huvudet. Det är min pappa med. Min mamma är allt annat än dum i huvudet. Men hon har VÄRLDENS humör. Ojojoj, sök skydd. Fast jag älskar dom ändå, såklart, dom är ju min familj.. '
På tal om familj, så har vi ju en underbar prick som heter Sofie . Vi är ju inte blodbunda till varandra (heter det så?) men vi är ändå som systrar, för vi tänker på precis samma saker HELA tiden typ. Knas. Som i bananer i pyjamas. Sofie är världens mest underbara person. Finns inte mycket mer att säga om saken.
Nu har jag ärligt talat ingen aning om vad jag mer ska skriva, så jag slutar här. Efteråt kommer jag säkert på 10000 saker till jag skulle ha tagit med, men är det något ni vill veta så får ni la kommentera. Vilket ingen gör, så jag antar att ingen vill veta något om mig. Snyft. Nä jag bara skoja, nu måste jag verkligen sluta, haha.
HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥