Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Haha, rätt tråkigt att göra denna idag, eftersom att jag inte kan hitta sladden så jag kan inte ta kort, + att det jag har på mig är supertråkigt.
Eftersom att jag bara har sovit, ätit och gått runt lilla delsjön idag, så har jag haft på mig:
Mjukisbrallor (grå från bikbok)
Sovtröja (mörkblå från ranchens ridläger)
Springtights (från orienteringen, sm sport)
Underställ (typ stadium eller intersport)
Lila tröja med en tider på (hahaha, jättegamal från JC)
Tyvärr blir det ingen bild.
Jag kommer ha roligare kläder på mig ikväll, då jag ska äta middag på hard rock cafe, så då kanske jag kan visa vad jag har på mig :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥