Dag 3 - Mina föräldrar.

Haha, jag tog bort "min första kärlek" för jag är inte säker på om han läser min blogg eller inte, så det kändes
inte så bra.. så jag sparade det som utkast istället, så får vi se om jag lägger ut det senare eller inte :)
Mina föräldrar..
Tja, finns väl inte så mycket att säga om dom, min mamma heter Katarina och hon är läkare. Hon har världens
temperament, så det är bäst att passa sig. Men hon är snäll ändå :)
Min pappa heter Ulf och är ingenjör, han jobbar på Ericsson med datatrafik typ. Han är världens snällaste men
klarar inte av att säga nej till någonting typ.. Mamma blir as arg på honom för det, men det är ju bra för mig för
jag får göra massa saker haha :D
Vet inte vad jag ska säga mer, så till skillnad från alla andra "dag"inlägg hittils så får detta bli kort, hehe :)

cya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥