Dag 6 - Min dag.

Denna dagen har inte vart så intressant faktiskt, jag vaknade / blev väckt kl halv 11. Segade mig upp och hamnade vid frukosten typ kvart i 11. Åt frukost, det vet ni ju faktiskt redan VAD det var jag åt ;).
Sen gick jag upp och satte mig vid datan en pytteliten stund och sen tog jag på mig massa tjocka kläder och stack ut med familjen och åkte längdskidor runt typ hela kåsjön. Det var härligt, fast det har ju töat och sen fryst igen så det var ju rätt isigt..
Sen kom jag hem, duschade & satte mig vid datan igen. Och sen åt jag lunch och satte mig vid datorn igen, haha. Och nu sitter jag här :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥