Dag 8 - Ett ögonblick

Haha, jag vet att jag inte har gjort detta på jättelänge, men jag har inget annat att blogga om så jag börjar väl igen!
Ett ögonblick?
Ska man skriva om ett speciellt ögonblick man kommer ihåg då eller?
Okej...
Det första jag kom och tänka på nu var då jag och sofie gick ner till centrum för att lämna tillbaka böcker på bibblan och kolla runt lite, köpa godis (hähä, tjockisa) o sånt. Och sen när vi går som bäst ner för backen så ser jag en gubbe stå och skaka nånting på en byggnadsställning, för dom höll på att bygga ett hus typ.
Och så pekade jag på honom och sa till sofie "vad håller han på med ?!" Och så när vi båda kollade, så vinkade han och gjorde tummen upp!
Hahaha, det var faktiskt roligt :D
Och sen när vi skulle hem igen, så körde vi förbi med bilen, med sofies mamma. Och så stog han där igen. Och vi ba "MEN KOLLA, DÄR ÄR HAN!" Haha :D
Jag och sofie har en poolare på avstånd (H).
Och akta er, han är bygggubbe. Mucka inte med oss ;).

Kommentarer
Postat av: bästasofie

hahaha, yeah, våran hemliga kompis :D <3 (fast det är bara vi som vet att han är kompis med oss..)

2011-01-30 @ 19:50:50
Postat av: bästasofie

hahaha, yeah, våran hemliga kompis :D <3 (fast det är bara vi som vet att han är kompis med oss..)

2011-01-30 @ 19:51:39

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥