hehe ..

Jag vet att jag sa att jag skulle göra ett inlägg med tips på kläder, men...
OKEJ såhär var det:
Jag satt halva natten (faktiskt) och var inne på 10000 olika sidor och fixade massa bilder på snygga kläder o sånt,
men sen laddar datajäveln (FÖRLÅT FÖR ATT JAG SVÄR) ur och alla bilderna försvinner -.-
Och sen har jag inte lust att göra om allt igen för det tar myyyycket tid kan jag lova...
Och sen vet jag även att jag sa att jag skulle göra en såndär "dag 1- presentera dig själv, dag 2- beskriv din första kärlek" och sån skit, men jag bara glömde bort det. Jag började skriva på en jättelång presentation om mig själv, men den var så lång och tråkig så ingen skulle någonsin orka läsa den, så jag la ner alltihopa, hehe.
Men om ni VILL så kan jag göra något av detta / båda sakerna, men då får ni verkligen VILJA det, för det är ju inte kul att lägga massa tid på sånt som ändå ingen vill läsa ;).
Eftersom att jag har sjukt tråkigt just nu så tror jag att jag ska börja på "dag 1, dag 2" saken, ÄVEN om ingen vill läsa. Eller så kan jag ju kolla om photoshop fortfarande funkar. Tveeeksamt eftersom att det är ett 30 dagars prgram och jag har haft det i 2 månader, men datan har ju varit på lagning och sånt...
JAJA vi får se, isåfall blir det bildbomb istället ;D.
BYEBYE!
mitt mästerverk i photoshop, hahaha inteeeee. Nån av de första bilderna jag gjorde.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥