HELT CRAZY DAAAAAG

Haha, jag har bråkat sjukt mycket idag för att vara mig! :o
Aja, kan ju börja med att berätta att jag började i skolan idag, inte direkt nån nyhet. Menmen. Där var det kul att träffa alla igen :)
Sen efteråt gick jag, pauo och thea på allum och letade presenter osv. Niiice (Y)
Sen var jag med malin, HAHAHAHAHA, omg, JAG SKRATTADE SÅ MYCKET SÅ DET SPRUTADE OBOY UR NÄSAN PÅ MIG. Nej, jag är inte normal :)
Sen fick jag lite damp på detta :
så jag var bara tvungen att säga ifrån, JAG HAR SÅHÄR MÅNGA VARJE DAG, fan va jooooooooooobbiiiiiig.
HERREGUD KVINNA!... host host...
Sen så somnade jag med flätor igår = katastrooooooof till hår ! :o
Så jag slängde upp den i en knut. Inte ens 3 tofsar kunde hålla uppe den.
Mitt hår blir GIGANTISKT när det är lockigt. Skräckinjagande.
här är knuten med 3 tofsar. Haha. Katastrof.
Tycker malin gör så fina meddelanden på min whiteboardtavla :)
Nu har jag inte mycket mer att säga. Ska snart sova, måste upp halv 7 varje dag, det är så synd om mig.
BYEBYE!
OCH FAAAAAAN, vi har gympa imon :(
fanfanfanfan. Bajs.
JAJA, si ju later aligator.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥