jump infront of a train for ya

Haha, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva..
Jag har en as kul sak att berätta, men jag orkar inte , haha.
Idag var rätt soft, jag & hedda bakade kladdkaka på hemkunskapen som var HEMSKT god. Vi åt halva var, herregud, jag trodde på allvar att jag skulle spy efter det!
Sen på idrotten så hade vi badminton och innebandy, det var askul, jag och mitt kioskmongo var bäst :D agnes ♥
Iallafall, så var det inte lika kul när sara typ bröt foten, eller nej, men hon bröt den i somras och så stuka hon den jätteilla nu så den blev typ 3 gånger större, haha, stackars :(
Just nu lyssnar jag på "bögarnas fel" , haha (y)
JUSTE ! Malin visade mig världens bästa låt, ni måste lyssna  :D

visst är den bääst?
justin bieber and spaghetti cat fly in a helium baloon...

Kommentarer
Postat av: Malin ; (a

Haha va de inte du som sa att den va töntig ?? :o xP

2011-01-14 @ 16:28:58

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥