rida rida raankaa

YEEEEEY!
Jag ska trotsa min sjukdom och åka till stallet o rida ändå. Suck it influensjäveln!
Hihi, busigt.
Men om jag får rida Salea så åker jag hem igen.
Fast nä kanske inte, men jag gillar inte den hästen :(
Jag vill rida Leo, men så bestämde min irriterande ridgrupp att vi ska ha samma häst 2 gånger och inte 3?!
VAAAAAAAARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?!
Det är ju såå onödigt när alla andra har tre eller? Bajsa ner er allihopa.
Så nu måste jag antagligen rida salea :(
Okej, om det skulle ske ett under, så låt det hända idag. Ge min Odin. Tack. Amen.
Haha, jag är patetisk, jag vet. Tjatar bara om massa hästar som (nästan) ingen som läster detta ändå vet vilka de är. Så jag ska sluta nu innan jag når totala bottenläget. 
BYEBYE ♥

Kommentarer
Postat av: bästaalfhildd

Jag tror faktiskt att önskan gick i uppfyllelse;) Du fick ju LEO haha ;D <33

2011-01-27 @ 09:14:43
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥