shopping daaaag :D

Idag har jag levt up till "shop 'til you drop" , haha herregud !
Först åkte vi till myone på backaplan, och kollade igenom HELA deras sortiment av säkerhetsvästar, vi hittade INGEN som passade. Anledningen? Jag är för lång och för smal. Haha. Fail. Jag vet inte hur många gångar jag har fått höra det? -.-
Sen när vi ändå var där så åkte vi till ginatricot, och jag hittade massa snyggt :D
Ni ska få se senare :)
Sen åkte vi till hööks, hittade EN ridväst i hela deras sortiment som passade.. Den sitter superbra men är superful, haha, men skitsamma? Det är ju en säkerhetsväst liksom..
Köpte även fleece vantar, dom var väldigt tunna men väldigt sköna, tror inte att dom kommer vara så jättevarma, men iallafall lite bättre än dom andra :) Jag köpte ju 3-delade i mölnlyckes zoo affär, men jag säger bara LYCKA TILL till den som kan rida i dom..
Efter det åt vi på mcdonalds (y)
Sen åkte vi "hem" till allum & köpte 2 saker på bikbok, ni får se senare ;).
Och en skjorta till pappa på Joy (första gången jag var inne i den affären...) som var as snygg, vit & lila rutig,
hoppas han vågar ta på sig den nu, haha ;).
Sen tror jag inte att det var så mycket mer vi köpte.. Vi hämtade ut ett paket från godisboden också, fast det var
inget spännande...
Det var min dag !
I nästa inlägg kommer bilder på allt jag har köpt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥