SJUK,

och denna gången är det inte bara i huvudet.
Det känns som om någon skär i min hals bara jag andas, mitt huvud sprängs i 1000 bitar om jag bara TITTAR lite åt vänster, och om jag rör det så blir jag helt yr och måste sätta mig ner. Man kan steka ägg på min panna. Antingen fryser jag eller så svettas jag, även fast det är typ 22 grader inne. Min näsa bara rinner & rinner. INGA, verkligen INGA halstabletter funkar, jag har ätit ett helt paket läkerol, det gjorde ingen skillnad. Det enda som hjälper något är glass, men min djävul till lillebror åt upp hela paketet själv! :@
Fattar ni att det är synd om mig eller? :(
Men det är ju tur för er, för det betyder att jag inte har något bättre för mig än att blogga.
Om jag nu orkar det.

knasig bild från nån knasig dag :D
visst har jag världens snajsigaste frisyr? ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥