SMYYCKKEEN

WIHO, nu blir det smycken i massor !
Eftersom att detta är en mycket tråkig söndag här hos mig, så har jag letat upp massa smycken hos cocoo.se
Nu ska ni minsann få se vad jag har hittat på... (a)

Kolla ett så sött armband jag hittade!
För alla som kanske inte är lika pro på franska som jag är, så betyder "je t'aime" jag älskar dig.
Aaaaaaaww.
Hittade även en gullig ring :)
Fast problemet är att det är en "två-fingers-ring" , och visst, dom är snygga, men man blir helt GALEN när man har på sig en sån!

Ett till snyggt armband! 
Jag vet att jag har bloggat om dessa innan, men vem bryr sig, dom är shnyggaah :D

ett as snyggt halsband! Ge mig? :)

As najs mobilsmycke, synd att det inte fanns nån med ett M på :(
Haha, kolla en sån gullig ring!
ringarna var ju inte speciellt snygga eller så, men om man tänker dom "live" haha, alltså på, så skulle det säkert vara skitcoolt med kedjan som hänger ner ....
det är nåt med mig & ringar, det är så sjuuukt snyggt !
ännu ett bevis ;)
Man köper dessa 1 och 1 , det är alltså meningen att man bara ska ha en i ett öra. Shnyggt ;).
ja, jag gillar fortfarande inte att ha på mig sånahär ringar. Men det betyder inte att dom inte är snygga.
Fast pianot var nog mer roligt än snyggt ;)
kolla en sån gullig ring :D
detta har jag tipsat om typ 5 ggr, haha, men det är så guuuulligt !
Ett litet väsksmycke, och så är det en fin liten klocka, aaaaaw.
asgulliga små örhängen, men vad gör dom där fula plupparna där? ...
dessa skulle jag vilja ha ifall jag hade hål i öronen :D
Nu är det bäst för mig att jag publicerar detta snabbt, innan sofie får psykiska utbrott!
Ha det bäst ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥