TJOBRE

Tja, jag har ingenting att göra och ingenting att skriva. Så jag vet egentligen inte varför jag skriver något över huvud taget.
Idag har jag.. sovit. Sovit. Sovit ännu mer. Åkt skridskor på sjön. Sovit lite till. Ätit mat. Sovit. Inte sovit utan bara "viiilat" host. Sovit. Sovit. Och nu sitter jag här, pigg som en räka. Och har INGENTING att göra.
Snacka om att sova bort dagen. Hähä.
Spelar massa tråkiga facebook spel. Nån som vet något roligt förresten? Haha. Lite nördvarning på det.
Okej. Nu har jag slut på idéer. Nu får ni faktiskt säga vad ni vill läsa om. Annars kan jag inte blogga.
Och säg nu inte bara massa tips på kläder, för jag har (och nu är jag seriös) tittat igenom ALLA klädes-sidor som finns! Och jag har tipsat er om det också. Så det går inte. Och jag lovar, jag måste vara först i sverige på att veta när ginatricot får in nya saker, för att jag ska kunna tipsa er.
Och till sist så vill jag bara säga att jag nu har levt i 13 år och nästan en dag. Och än har jag klarat mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥