zzzzzzzzZZZZZZ

HAHA, jag har haft helt GALET dom 72 senaste timmrarna, 
Mån - Tis så sov jag hos galnaste systern i världen, hahaha gissa veeeem? ;)
Vi hade film & spelkväll / natt typ, myyys. Kollade på Notting hill & Surfs' up, haha mysipysi ! Big Z, YEAH. Jag vill också kunna surfa :(
Sen måste man anteckna att vi åt en HEL stor påse bearnaise & sour cream chips, jättegoooott men man får jeeedrigt ont i magen dagen efter hahaha. Iallafall, vi la oss kl halv 4 på natten & vaknade halv 1 på dagen hihi. Aja baja ! Men det var naaaaaaaaajs :D
Sen hann ju sofie med att göra en väldigt vacker facerape på mig...
mog2 ♥
sen stack jag hem & duscha, sen direkt tillbaka till josefin (som bor typ 10 meter från sofie, haha) och sova där.
Tis - Ons så sov jag alltså hos josefin. Det var lite lugnare, haha.
Fast sen idag så gick vi på bergsklättring, vi gick och gick och klättrade och klättrade uppför stup med hjälp av små fjuttiga grenar i 3 timmar. Jag är död. Mina ben orkar knappt bära mig när jag står upp. Och som grädde på moset (HAHA, vilket fult talesätt) så var det snö upp till midjan. YEAH.

nördar denna låten nu, såååååå grym !
den är gammal, jag vet, men ändå ? NICE.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥