again & again...

Nu är Malin påväg hit IGEN!
Haha, men kul är väl det..   Denna gången ska hon minsan inte slippa hem i första taget, hon ska nämligen nana här!
& vi ska ligga uppe hela natten och snacka med pierre, oväntat? inte säääärskilt!
JAO JAO, idag tvingade jag mig själv att gå upp klockan 11 (vilket inte är jättelätt när man lägger sig halv fyra), & sen lite efter det så åkte vi in till biblioteket. Jag lämnade in mina böcker & lånade 7 st nya, hittade inte så många denna gången..
Haha, jag lånar alltid typ 16 böcker när jag åker till biblioteket. Denna sommaren har jag läst typ 26 böcker eller nåt... riktig bokmal, hähä.
Sen fikade vi, jag åt typ världens största chokladmuffin, och nu överdriver jag inte. Den var ENORM. Lika stor som 4 stora muffinsar tillsammans, herregud. & för att vara ännu onyttigare så drack jag en hel burkläsk till (haha, nej, dom är inte så stora i vanliga fall, men till detta så var det bara......... too much).
Sen när vi kom hem så smsade jag malin, & hon kom över och så badade vi i pooolen! Weho.
Eller, först pumpade vi upp den flytande fåtöljen, haha. Sen badade vi , och carl var tydligen tvungen att vara med... vi är för snygga för att motstå helt enkelt :)
"Martina, varför har du så len röv? Du satte dig på mig men så bara gled du av"
hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahha.
Ja.
Och sen så gick vi och köpte glass, gick och pratade och sååååå.
Sen chillade vi lite on my room,
sen skulle vi äta, så hon gick hem & packade + åt.
Och nu kommer hon alltså tillbaka!
& nu är hon här , haha.
PUSS PUUSSSSS.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥