att tända, eller inte tända

Höhö. Jag tände precis eld på mitt hår. Jag hade ingenting att göra, men så kom jag plötsligt på den briljanta idén att tända eld på håret! Näerå, det var nog inte precis så det gick till. Och det är inte så att jag är flintis nu eller något, bara lite kortare hår på ett ställe, lyckligtbis syns det inte speciellt mycket. Tyvärr så tror jag att mina sista hjärnceller självantände i bara farten. Sen var det ju lite pinsamt att inse att det inte alls gick att byta rad. Men sånt är livet! Jag lagade förresten middag idag. Jag hällde i socker istället för salt. Inte konstigt att det nästan inte smakade nånting! Och nu har Carl övertalat mig att kolla på American Pie 2. Sikket fnasko. Killen vet inte ens av oskuld är. Inte samlag heller. Och han måste bestämt hålla för ögonen och skrika "UÄÄÄÄK! Är dom färdiga snart?" när några pussas. Så jag undrar hur han hade tänkt klara av denna film. Jaja, det återstår att se. Nån som vet vem som har 3418912 som telefonnummer förresten? Jag är för feg för att ringa upp, hihi. BYEEEEEE!

Kommentarer
Postat av: frida

Nu har jag utsett finalisterna i veckans blogg! Var det du? Om inte, kika in och rösta på din favorit :)

2011-07-08 @ 01:20:33
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥