bäst helt enkelt

Tjo och hopp och tjong i ballongen, jag har filurat ut hur man bloggar på RIKTIGT från mobilen! Kolla bara så fint jag bytte rad :) hähä. Vad har jag gjort idag då? (ja, jag vet att ni är väldigt intresserade) Idag har jag haft en trevlig liten pratstund med Affebananmos om limegröna mongobussar. Och efter det så cyklade my normal family till bryggorna, och så tog vi båta ut till lyröns fisk&skaldjurs restaurang. Det var faktiskt jag som körde, proffs som jag är. 4,5 distanskilometer, inte jättemycket men ändå! Påväg tillbaka därifrån somnade jag på ett såntdär långt smalt säte i ekan (frukta ej! Det var inte jag som körde på tillbakavägen). Men jag kan ju inte direkt påstå att min familj väcker mig på det mest kärleksfulla sättet, det var snarare så att Carl puttade ner mig från bänken och pappa skvätte vatten på mig. Sen när vi kom hem så släppte jag ut Bollis och Skuttis i den stora uteburen, men Bollis har hamnat i nån slags trotsålder för kaniner, eller så har hon PMS eller nåt, för ibland bara bestämmer hon sig för att bita allt som rör henne. Så jaa... Jag har ett infekterat sår på pekfingret och ett blåmärke på lillfingret. Nedrans kanin. Efter det så var jag sådär lagom glad, så jag gick in och körde cod med Carl istället. Jag är faktiskt grym! Dödade 131 st, wohoooo. Och jaa.... Sen gick mamma o pappa ner till farmor för att fälla ett jättestort träd, jag bestämde mig för att inte följa med för att jag är helt säker på att med min otur skulle jag lungt få hela jäkla trädet över mig. Så istället är jag fast i dårhuset med min lillebror. Han kom in och började köra med helikopterfanskapet, men efter att jag lurat i honom ett Toy-tuggummi har jag inte sett röken av honom. Han ligger antagligen och spyr i ett dike, för han hatar nämligen både mint och starka tuggummin. Mohahahha! Nu ska jag leta igenom mammas godisgömma (jag listade ut vart den var redan när jag var fyra eller nåt, men hon har ingen aning om att jag vet nånting). Tudeluu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥