DEN JÄVELN!

Jag tror att ni alla har hört det som har hänt i Norge...
Alltså jag blir bara så jävla förbannad, (ni får ursäkta men jag kommer svära en hel del i detta inlägget) .
Hur TÄNKER gubbjäveln?! Jag skulle fan vilja strypa honom.
Seriöst, om man gör något sådant så kan man inte ha något hjärta.
Det spelar ingen roll att man är psykiskt sjuk eller TOTALT emot sossar, om man är såpass frisk att man kan bygga en bomb, klä ut sig till polis & sjuta ihjäl 85 ungdommar mellan 14-18 år om inte fler så är man inte såpass sjuk att man gör det utan att egentligen ha en aning om vad man gör.
DEN JÄÄÄÄÄÄÄVELN!
Man borde spärra in honom i ett pyttelitet mörkt rum, tortera honom och svälta honom till döds.
Inte ens döden är tillräckligt för ett sådanthär brott!
Man borde ge honom evigt liv & tortera honom varje dag, tända eld på honom och knivhugga honom.
JÄVLAR vad arg jag är .
Men nu ska jag inte hålla på att skriva mordplaner om en terrorist, herregud.
Men shit, min mormor är i Oslo just nu.. och tänk om han har satt ut fler bomber? Eller om han har någon medarbetare? Han köpte ju trots allt 6 TON kogödsel, och det räcker väl ändå till mer än 1 bomb eller?
Hela mitt hjärta är med Norge just nu, och jag vågar inte ens föreställa mig hur det känns för föräldrarna till de barn som har blivit dödade.
Och herregud, det kunde ha vart jag! Det kunde ha vart mina kompisar! Det kunde ha vart min syssling! (även om han är lite pervo och sådär så vill jag ju inte att han ska bli ihjälskjuten, gud nej).

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥