godnatt, sov sött

Hela min familj hade seriöst damp idag. Och jag har inte ens gått ur pyjamasen. Eller ah, pyjamas o pyjamas... Tshirt & minishorst snarare. Jaja, det hela slutade med att vi satt och spelade gitarr och sjöng alla låtar som fanns ur 3 gitarrböcker, sen däckade jag framför en film. Sen väcktes jag, gick på toa (tänkte att ni ville veta) och nu ligger jag här... Nu ska jag bannemig sova av mig all skithuvudvärk & all annan skitvärk, för imorgon ska jag vara pigg och frisk som en nötkärna! GODNATT, och sov så sött!

Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) hoppas allt är bra med dig?

2011-07-18 @ 07:03:54
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥