good gone girl

Stopp i galoppen !
Här sitter jag & lyssnar på MIKA, funderar på om jag ska gå och lägga mig snart kanske?
Har gått och lagt mig runt 1-2 i några dagar nu, så jag är inte det yttepytteminsta trött, + mamma & pappa börjar jobba imorgon så jag kommer sova typ hela dagen, eftersom att ingen kommer väcka mig!
Herregud, och jag som ska vara med Malin och allt..
MEN om någon spyr igen, så är det klart att vi inte kommer göra nåt ;).
USCHHHH, jag blir illamående bara av att skriva det ordet, haha.
MEN IALLEFAAAAAAAAAAAAALL,
som jag säger typ hela tiden...
Nu är det baskemig inte långt kvar av sommarlovet! Usch så deprimerande..
Nej vet ni vad, jag är inte på humorhumör just nu, så detta blir ju astråkigt.
Imorgon, DÅ JEDRAR blir det andra puckar !
Men först ska jag soooovaaaaa, behöver min skönhetssömn vetni ;)
håret blåser åt alla håll  ,  a normal day in my normal life .

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥