HALLÅ ALLA KNAS!

HALI HALLÅ, nu är jag back in town, yeah.
Vilket ni kanske märker, eftersom att jag kan byta rad...  höhöhöhö.
Just nu pratar jag med Affebananmos (även känd som lättroat klantarsle) på msn, Carina på facebook &  Pirreplutt på skype. Fullt upp  !
Ja shit ja, har suttit med detta inlägget i typ 20 minuter, men har inte kommit längre än detta, MEN DET ÄR VÄL HELT OKEJ ELLER?
FASEN, jag är inte normal.
HÖHÖHÖHÖÖHÖÖÖ, jag måste dampa loss på riktigt alltså !  Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud.
Vet ni en apdum sak?
Jag hade tänkt ladda upp nya bilder , men glömmer jag inte sladden på landet då?
Jo sjeeeeeeeelvklart, det är ju MIG vi snackar om!
MEN, frukta ej, ni skall få gamla bilder.
SER NI HUR JEDRANS BRUN JAG VAR ELLER ?!?!
haha, känner ni igen mig? ....... jag var faktiskt 7 år här , eller 8 eller nåt, så alfhild, du borde faktiskt känna igen mig!
NEJ NU SJUTTON, ska jag göra andra saker.
But you will see me soon, BAJ BAJ ! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥