hej svejs i muffinskogen

Hallååååååå där köp blåååååbär Nej jag skoja bara, låt oss skratta åt skämtet, HAHAHAHA!!! fast så kul kanske det ändå inte var... Vill ni veta en hemsk sak? Jag är totalt tomatröd i ansiktet. Det är (för en gång skull) solens fel. Vill ni veta en annan hemsk sak? Jag har, under hela sommaren, solat i tre olika bikiinis. En bandeau, en trekants & en bygelbikini. Därför har jag fått 3 olika vita streck. Vilket är hemskt. Jag ser ut som en utomjording. Men bara för att jag har fått streck betyder det inte att jag är särskillt solbränd. Eller, jag tycker iallafall inte det. Jag kommer få värsta megaångesten om alla andra är superjättebruna när vi börjar skolan igen, och jag är vit. Därför har jag planerat att pressa i min pool varje solig dag nästa vecka. Iallafaaaaall, nu snart ska vi cykla / gå / ta båten / åka bil till våffelcafét. Nej, vi har inte bestämt oss hur vi ska ta oss dit. Lyssna här: Att cykla är jättelångt, för det finns bara en enda väg dit , och då måste man först cykla nästan en mil åt fel håll för att sedan ta in på en typ 200 meter lång väg och sedan cykla PARALELLT med vägen man cyklade förut TILLBAKA typ hela biten. Sedan måste man göra om detta när man ska hem. Och nej, man kan inte gena, för det finns massa hagar med kossor och sånt emellan dessa 2 vägar. Att gå är såååååå tråkigt, mamma & pappa envisas med att tvinga alla våra gäster, grannar, släktingar (ja,gud vet allt) att gå den rundan, när det inte ens är våffelservering! Det är 1 mil och man ska klättra i berg + hoppa på stenar i strandkanten och hela tjotabalongen, nästan en mil är det också. Ta båten är ett mycket bra alternativ, om det inte skulle vara för att det är jobbigt att lägga till där. Dessutom måste vi ta oss ner till havet då ocksä, + att vi redan har åkt båt tillräckligt idag. Åka bil är det bästa förslaget enligt lata mig, hehe. Men det är tydligen "för osportsligt" och "efter att ha pressat på stranden en hel dag så är det skönt att röra på sig" blablabla. Iiiiilaaandsproobleeeeem. Nej vet ni vad, nu ska jag läsa en bok istället ( är inne på den... 20:nde för denna sommaren, och nej det är inga barnböcker på typ 150 sidor, haha ). Puss puuuuuuss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥