HI THERE

Tjolahopp tjolahej ,
jag är en tjej.   Snacka om oväntat?
Idag vaknade jag av att mormor väckte mig, haha.
Liksom, hej, jag är 13 år och jag har barnvakt.
Näerå, hon skulle bara titta in & väcka oss + göra lunch till oss. (lite lyx att man har en mormor som har vart hemkunskapslärare & även arbetat på en restaurang, hohoho, skryt skryt) .
Jag mår bajsilla & jag vill inte spy på Malin, så vi bestämde att det kanske inte var så smart att hitta på nåt idag.
Därför blev jag uttvingad på en promenad för "man mår alltid bättre när man har vart ute i friska luften" blablabla.
Och på vägen så hittade vi typ tusenmiljarderdrillioner hallon! Så jag åt några, och nu mår jag bara ännu mer illa än förut, haha.
USCHHH, om jag spyr så är livet över :(.
Men kolla, nu skiner solen! Synd bara att vi inte har nåt vatten i poolen...
AJA, jag får la ta ett nattdopp eller nåt.
jag är brun, jättejättebrun, som en brun korv som är bruuuuuun.
(haha, det där skulle likna "häxan surtants" låt)
(för egentligen så är jag ju inte så brun)
(tyvärr)
PUSS PUSS!
Om ni har tur kanske ni får ett kläd-inlägg snart ! ohlala.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥