INCEST! INCEST!

Min norska syssling är här............ Det skulle väl vart helt okej, om det inte vore för att 1) han är otroligt, galet nog totalt megakär i mig. 2) hans pappa pratar norska, SNABBT, så jag fattar ingenting. Det blir typ "mm... Aa... " le och nicka , le och nicka. 3) hans underläpp sticker ut typ 1 meter från hakan 4) han dregglar 5) hans pappa sitter LÄNGE och OFTA på toan och skiter. 6) han ställer frågor som "tycker du det är okej att ha en pojkvän i norge?" 7) når jag fyllde år gav han mig ett stenhjärta där det stog "jag älskar dig" på. Jag har även fått ett annat stenhjärta från honom når jag fyllde 10 eller nåt. 8) han är totalt beroende av dataspel, tvspel, mobilspel, kortspel, sällskapsspel... Alla sorters spel! 9) hans mamma är min gudmor, så om mina föräldrar dör måste jag välja om jag vill bo med denna apkonstiga familj i norge, eller med mördarhundens familj... Näe vet ni vad, då tar jag hellre självmord (vilket inte kommer bli jättesvårt eftersom att jag snart kommer få jättestarka, receptbelagda värktabletter). Ja, vi får för guds skull (och för mitt livs skull) hoppas att mina föräldrar lever föralltid. Amen. Nu ska jag grilla marsmallows (och INTE tappa den i gruset denna gång). Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Da NinjaWoman

Om du vill att ja ska spöa upp honom för trakasserier mot minderårig så kmr ja direkt HAHAH xD HAAIIJA SPARK SPARK 360 GRADERS SNURR SPARK //Da NinjaWoman ;D<3

2011-07-15 @ 22:06:43
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥