KAPOFF

Tja tjaaaa, nu ska jag åka upp till landet igen vilken sekund som helst!
Idag har jag köpt en pool lite sådär spontant. En som är 4,5 meter lång och 1 meter djup typ.
Nästa vecka (om jag ska vara hemma då, det är osäkert), så ska vi sätta uppp den och då ska jag bada som en galning, även om jag har en sjö typ 100 meter bort... Haha, laaaaaaaaaat.
IALLAFALL, Sofie, då får du komma hit och bada med mig tycker jaaaaaaag.
Som ni kanske märker är jag inte på superbra humör (eftersom att jag är typ döseriös), men det är för att jag måste ta tabletter IGEN! Rinexin & Ibuprofen, haha, faaaan också.
MEN MEN ! Nu skall vi icke klaga, solen skiner & ikväll badar jag i havet igen, wohoo!
Hoppas Anna har kommit upp också, så kanske vi kan fiska lite krabbor igen, hahaha ni skulle sett oss i.... lördags?
Då fiskade vi 28 st på  en halvtimma, vi bara fick fnatt och ville göra det. Så kandet gå !
Nu skriker mamma och är skitförbannad, så jag måste draaaaaaaaaaaaaaaaa!
HEJDÅÅÅ ♥
(ni får inga mobilbloggar i bilden för mobilen är dööööd)

Kommentarer
Postat av: Malin =) <3

VI MÅSTE TRÄFFAS SNART DIN TÖNT!!! <3

2011-07-19 @ 17:29:48
Postat av: erland

JAG KOMMER NÄR DU MINST ANAR DET!

2011-07-19 @ 17:47:20

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥