min framtid är körd...

Åhfan, så dåligt jag mår. Haha, jag ligger i fosterställning & har legat såhär sen jag vaknade, d.v.s kl. 5 i morse. Ända gången jag har satt mig upp var för att ta ipren, alvedon / panodil, och nån merr tablett som jag inte kommer ihåg namnet på... Mamma måste skaffa starkare värktabletter åt mig, receptbelagda. Och jag har inte ens GJORT något, jag är inte ens SJUK! (förutom förkyldningen, men den sätter ju sig inte i magen. Fast jag kan inte direkt påstå att det hjälper mig att jag har feber o ligger och kallsvettas heller). Nej, mitt liv är dömt att bli såhär. Och när vi ändå håller på att prata om tråkigheter kan jag ju nämna att jag måste äta 3 tabletter om dagen i en vecka, vecka 30 tror jag... Det skulle ju vart helt okej om det hade vart vanliga tbletter, men självklart måste det ju vara såna som men blir deprimerad av. Dom har andra läskiga bieffekter också, men det tänker jag inte gå in på. FATTAR NI?! FATTAR NI ATT MITT LIV ÄR ÖVER!? JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: sites.com/alfhildärbästivärlden

NANANANANANANANANANA NINJAWOMAN! ninjawoman! Is here to save my soalmate from being an evil KLANTDROGARE! :O

drick mjölk ! tsshahahahxD<3

2011-07-15 @ 14:35:41
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥