mitt hus är fullt med cpbarn

Det är en tjej, som är typ 7 år och totalt cp i huvudet, och nu är jag SNÄLL. Det finns mycket värre saker att säga om denna flicka. Hon kommer ofta hit för att få "titta på kaninerna" men hon stoppar in pinnar i ögonen på dom och skrämmer ihjäl dom typ. Hennes mamma tycker att hon ska gå in och spela playstation med Carl. Istället går och in till mitt rum och hoppar i min säng. Om man kunde utrota djävulska cpsmåbarn, då fasen har hon icke länge kvar att leva. Förlåt att jag delar med mig av mina mordplaner, men just nu är jag bara så föörbaaannaaaaaddd. Hon är här just nu med sin mamma. Jag låtsas som att jag sover. Hoppas bara att båda kaninerna är vid liv efter detta. Herreguuuud vad jag hatar ungen! Det är tillfällen som nu som man behöver Pierre att dampa på. Han tycker bara att det är kul och kallar mig "PMS-unge". Då blir jag ju bara ännu mer förbannad , och ni själva kan nog lista ut hur det slutar. Haha. Men han är himla bra att ha ibland ändå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥