sitter & grinar

Jaha, här sitter jag och gråter....
Normalt normalt :)
Men jag såg faktiskt världens sorgligaste film, In to the wild tror jag den hette.
Det handlade om en kille som var runt 20 år, han "rymde" hemmifrån och levde i vildmarken utan några pengar alls.
Och det hela slutade med att han var fast på ett ställe, för det var en stor fors emellan där han var & där han kom ifrån. Sen åt han en giftig växt, blev förgiftad och dog.
Men det hemskaste av allt var att detta hade hänt på riktigt, alla namn och sådant var riktiga.
Och det värsta jag vet är filmer som inte slutar lyckligt. Så nu sitter jag alltså här och grinar.
Och på tal om ingenting:
snacka om att mina ögon byter färg ?
ser ni skillnaden eller?
Oftast har jag ljusblåa ögon, ibland blir dom riktigt djupblå / mörkblå.
Sen kan dom också bli grå / silvriga. Och tillochmed gröna!  Fast det har jag inte lyckats få med på bild ser jag...
Nu ska jag gråta i sängen istället, haha, GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

söta bilder och mkt fin blogg<3

2011-07-18 @ 11:21:07
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥