spykalas,

FAAAAAAAAASEN vad äckligt,
när vi satt och åt så spydde Carl helt plötsligt...
JIPPIE, nu ser jag verkligen fram emot att äta upp! är ju kanske inte direkt det första man tänker på..
Så ja, tur att jag redan hade ätit en portion innan för annars skulle jag antagligen svälta just nu,
eftersom att jag mår apbajsilla.
Om jag spyr så kommer jag typ...... dö , herregud jag är LIVRÄDD för att spy!
Och jag som ska vara med Malin imorgon också.. hoppas att det inte är magsjuka, för isåfall måste ju hela familjen typ isolera sig.
I sådana lägen är det tur att man har en blogg, haha.
HAHA, fint att jag biter mig i läppen..... ibland undrar man ju vad jag tänker med egentligen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥