tjong i ballongen

FASEN, jag fattar inte varför jag gör det,
men precis när jag hade lagt mig & planerade att sova så smsade pierre
"jag kräver att du loggar in på msn, annars leker vi inte imon".
Och vad gör man inte?!
Så sen blev jag fast där till runt 2 nångång.
Men det är ju alltid trevligt att prata med pierre, hahaha...
FJOOINK!
HAHAHA, åh gud jag kommer aldrig sluta skratta åt det.... och min fina hammare...
GALET är det iallafall!
Och så blev jag väckt kl. 11.. livet är hårt alltså, nu är jag verkligen supertrött.
Men men, det var det värt!
Ja, egentligen skulle jag ju leka med pierre idag, men han är i björndammen & jag pallar inte åka dit, & han pallar inte åka hit haha.
(egentligen stör jag mig så in i tusan på människor som säger "pallar", men det kändes inte som att det fanns något mer passande ord) .
Men det kanske var bäst så ändå, för jag mår ändå inte så bra.
Och jag har så jääääädra ont i hela handen,
pappa ska ringa till sjukhuset idag & sen kanske jag och mormor får åka in redan idag för att röntga & undersöka.
Uschhh, det står fan upp en klump eller nåt & om jag måste operera nu så .... nej fy fasen, då tror jag att jag dör.
HANDJÄVEL!
MEN IALLAFALLLLLLLL,
om pierre kommer hem idag så tänker jag fan gå dit & tvinga honom leka med mig,
om vi får tid på sjukhuset / får komma dit akut så åker vi dit,
om inget av detta händer så får jag ringa hedda,
om jag kan / orkar , för jag mår verkligen apdåligt!
känner att jag får gå ut & lägga mig i poolen, så kanske jag blir lite piggare!
LATER !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥