bergsklättring, havsbadning och stirrande killar

Man kan ju minst säga att detta har vart en händelserik dag, precis efter jag skrev förra inlägget drog jag, carl, anna, daniel, mamma, pappa och mormor ut på långprommenad i bergen. Vi gick ca 1 mil i bergen, i skogen och utmed havet. Det var jätteskönt, kul och härlgt, men förbannat varmt! Jag typ sprang och letade skuggor överallt. Och så försökta jag sola baksidan av mina ben, även om det betydde att jag var tvungen att gå en mil sidleds. Och ÅVEN om jag hade en knälång kjol så var det ända som blev brund vad framsidan av låren. Det är gaaaleeeet apskitigt! Jag ger upp, jag får ha vita baksideben resten av mitt liv. Vi höll på att dö av värmeslag, men det löste vi med saft, glass och fotdopp i havet. Sen när vi kom hem, så ville jag o mamma ner o bada. Så jag gick över till Pyttipanna o frågade om hon skulle med, och självklart skulle hon det! Så vi drog ner till stranden, och knasigt nog var vi nästan ensama där. Mycket bra, tänkte vi. Jag tog mitt första dopp för iår (jag är sen, jag vet, men jag tänker inte göra samma misstag som förra året: bada i april och sen bli supersjuk i två veckor). Sen när vi hade doppat oss några gånger fick det räcka, det är ju för tusan bara 13 grader i vattnet. Så vi la oss, tog på solkräm och jobbade på brännan. När vi hade legat där ett tag så kommer det typ 8 killar i 16-17 års åldern. Dom var lite smått perversa, typ stog och spanade in oss, haha. Så jag o anna stack ner för klippan och in bakom några buskar och bytte om. Sen gick vi. Och jaa.. Sen åkte anna hem, jag åt middag, plockade bort de tusen fästingar som att och käkade på mig (inte 1000 kanske, men minst 8). Och nu sitter jag här. Ska snart äta cheesecake igen, hihi. GALET gott är det! Och sen antar jag att jag ska fortsätta jobba på min feta diet, "chipsdieten". Har levt efter den i 4 dar i rad nu. Helt perfekt, så varför sluta nu? Beach 2011, vem fan bryr sig? ;). So long suckeeeeers!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥