bestis festis

Min skitunge Sofie har vart elak nog att dra till spanien med Evelina i 2 veckor.
Jag döööööööööööööööööööööör din skitkörv! Varförvarfööööör?
Du skulle vart hemma och busa med miiig :(
Vi kommer ju typ inte träffas förrens ridlägret!
FATTAR DU!?
Hela sommaren kommer ju hinna gå!
Vi är lika mongo båda 2,
och tillsammans tar vi nog rekordet på Sveriges efterblivnaste ungar.
1 + 1? TÄNK SNABBT!
Hehehehe.
Mörda mig inte för att jag lägger ut groteska bilder, men alltså, vi måste ju visa svenska folket vilka vi är?
(Även om det är 14st av 9 miljoner som ser den, men..)
JA! :D
Vi är bäst ändå.
Och jag älskar dig.
Puss pusssssss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥