chillar i soleeen

Tja alla bananer, jag har just pallrat min feta röv ut tikl solstolen för att jobba på brännan. Kan ju inte direkt påstå att det går sådär jättebra, jag har ju INGET TÅLAMOD ÖVER HUVUD TAGEET, så att ligga i en solstol o pressa är väl i principm det tråkigaste som finns. Dessutom är det så nedrans vaaaaaarmt! Men jag ska inte klaga, hellre sol o typ 50 grader än istid året runt. Får väl ta och rulla ner till havet och ta ett dopp eller så. Effetr så kan jag sjösätta optimisterna och segla ut bara för att kapsejsa, svinkul är det! Hihi, jag hör glaaaassbilen! Vi lurar små barn, vi lurar små barn, med våran glassreklaaam. (det är även bevisat att de kan lura stora barn, som heter Martina och är sisådär 13 år...) Jagär supermegalycklig, vet ni varför?!?!? :D FÖR ANNA PYRRIPANNA ÄR HÄÄÄÄÄÄÄR! WOHO, PARTEYYY. Så nu ska jag gå och leka med henne, hihi. Jag har tröttnat på att ligga i solen. Jag blir ju ändå inte brun. Jag blir bara knallröd och ser ut som en grillad kyckling. Mycket vackert. Fast mitt hår blir jätteblont, haha. Det är ju trevligt, så kan Pierre kalla mig blondie ännu mer, suuuuuuck. JAG MÅ VARA BLOND I HJÄRNAN, MEN JAG ÄR ÄNNU BLONDARE I LILLTÅN. Okej, fråga mig inte vart det kom från. Det bara blidde så. Jag skyller på solen. Nu ska jag dra, CIAOO! tycket att ni fortfarande ska kolla in min söta läsare Kajsas blogg, www.baaravarajag.blogg.se (jag kan inte länka när jag skriver från mobilen, så ni får helt enkelt ta den jobbiga vägen och kopiera + klistra in) Puss på er allihooopaaaaaa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥